Indien u niet tevreden bent over de geleverde zorg, bespreek dit dan eerst met de op dat moment dienstdoende zorgverlener. Komt u er met hem of haar niet uit of bespreekt u het probleem liever met iemand anders? Dan kunt u bij ons een klacht indienen.
Onze klachtenfunctionaris neemt na ontvangst van de klacht zo snel mogelijk contact met u op. Zij zorgt ervoor dat uw klacht op de juiste plek besproken wordt. Zij staat u bij en houdt u op de hoogte van de klachtafhandeling.
Voor het indienen van een klacht stuurt u ons een mail naar onderstaand E-mail adres voor een discrete afhandeling ln.eitacolpoeisehtsenaobfsctd-14f6d5@thcalk of maak gebruik van het formulier onder aan deze pagina.
Wat als u klacht door ons niet wordt opgelost?
Komt u er onverhoopt toch niet uit met ons, Anesthesie op Locatie, dan kunt u een klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg.
U heeft een compliment
Ook van complimenten en tips kunnen wij leren, dus we horen het uiteraard graag als u tevreden bent of een suggestie heeft. Laat het ons weten via onderstaand formulier!
'Wij zetten alles op alles om u te voorzien van veilige en betrouwbare zorg.''