![shutterstock_495418666.png](https://static.wixstatic.com/media/3f5c77_254e030505de45fd85cde1041ef5e6d1~mv2.png/v1/fill/w_46,h_31,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/3f5c77_254e030505de45fd85cde1041ef5e6d1~mv2.png)
Klacht of
Compliment
Indien u niet tevreden bent over de geleverde zorg, bespreek dit dan eerst met de op dat moment dienstdoende zorgverlener. Komt u er met hem of haar niet uit of bespreekt u het probleem liever met iemand anders? Dan kunt u een klacht indienen.
Onze klachtenfunctionaris neemt na ontvangst van de klacht zo snel mogelijk contact met u op. Zij zorgt ervoor dat uw klacht op de juiste plek besproken wordt. Zij staat u bij en houdt u op de hoogte van de klachtafhandeling.
Voor het indienen van een klacht stuurt u ons een mail naar onderstaand E-mail adres voor een discrete afhandeling: klacht@anesthesieoplocatie.nl
Ook van complimenten en tips kunnen wij leren, dus we horen het uiteraard graag als u tevreden bent of een suggestie heeft.
Komt u er onverhoopt toch niet uit met Anesthesie op Locatie kunt u via onderstaande link een klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg.